Jij voelt je thuis!

Het Maarten van Rossem is een kleine school. Onze docenten kennen de leerlingen. En als leerling ken je vrijwel alle docenten en de meeste andere leerlingen. Of op z’n minst herken je de gezichten. Ook is er tussen de docenten en de leerlingen veel persoonlijk contact. Daardoor vinden veel leerlingen de school een heel plezierige omgeving.

Aandacht voor elkaar

Natuurlijk is de school bedoeld om kennis op te doen. En natuurlijk zijn resultaten belangrijk. Toch vinden wij persoonlijke aandacht voor jou als leerling belangrijker. Wij willen dat jij goed contact hebt met jouw docenten. Want als het contact goed is, voel jij je op school veilig en lukt het je om actief mee te doen. En als jij goed in je vel zit, gaat het leren vaak een stuk beter.

Luisterend oor

Als jij een probleem hebt of ergens mee worstelt, bieden onze docenten en andere medewerkers jou een luisterend oor. Zij denken graag mee over oplossingen. En is de oplossing niet makkelijk te vinden of heb jij extra hulp nodig? Ook dan zijn wij er voor jou

Jij wordt gezien

Onze ervaring is dat we met aandacht méér bereiken dan met alleen het overdragen van kennis. Dus op het Maarten van Rossem bouwen wij met onze leerlingen een band op. Als leerling word jij gezien, van daaruit werken wij aan resultaten.