Ons gebouw

Het Maarten van Rossem zit in een oud gebouw. Maar binnen ziet het er modern en professioneel uit. Naast heel wat theorie- en praktijklokalen, zijn er in de school ook enkele ‘pleinen’. Zo noemen wij de lesruimtes van onze profielen.

Op de pleinen krijg je meestal de praktijkvakken. Je werkt er vaak zelfstandig aan je taken. Natuurlijk zijn er altijd docenten die jou op weg helpen of jouw vragen beantwoorden.

Zorg & Welzijn plein

Het Zorg & Welzijn plein bevindt zich op de begane grond. We hebben er een grote keuken, een eigen gedeelte voor verzorging en er is zelfs een klein restaurant. Regelmatig komen hier bewoners van een verzorgingshuis uit de buurt eten. Dat is hartstikke leuk!

Techniekplein

Het Techniekplein is van de profielen Produceren, Installeren & Energie (PIE) en Mobiliteit & Transport (M&T). Ook dit plein is op de begane grond. Als je er binnenkomt, vergeet je meteen dat je in een school bent. We hebben namelijk een werkplaats met moderne machines en gereedschappen. Om te lassen bijvoorbeeld of om aan auto’s te sleutelen. Er is zelfs een dj-ruimte, met mengpaneel en alles wat er voor licht & geluid nodig is.

Economieplein

Het Economieplein is op de tweede etage te vinden. Het is het plein van het profiel Economie & Ondernemen. Met computers, maar ook met bijvoorbeeld een winkelopstelling. Net zoals in het echt!

360 graden tour

Nieuwsgierig hoe de school er verder uitziet? Bekijk dan de volledige 360 graden tour.