Vertrouwen

Onze docenten bouwen een band op met hun leerlingen. Ze willen weten hoe het met jou gaat, hoe het thuis gaat en waar jij je zorgen over maakt. En als je blij bent, horen ze dat natuurlijk ook graag. Jij kunt jouw docenten vertrouwen en je kunt altijd bij ze terecht. Ook bij problemen.

Geloof in jouw mogelijkheden

Onze docenten behandelen jou hetzelfde als elke andere leerling, omdat ze jou en de andere leerlingen vertrouwen. Ze vertrouwen jou zelfstandigheid toe, ze stellen jou in staat jouw eigen keuzes te maken. Dit vertrouwen in onze leerlingen vormt de motor van onze school. Juist omdat wij denken en werken vanuit vertrouwen, kun jij groeien. Wij willen bovendien dat jij je veilig voelt op het Maarten van Rossem.

Gedrag dat past!

Je krijgt van onze docenten veel vertrouwen. We geloven erin dat dit de basis is voor jouw succes. Als jij wilt, kun je heel veel bereiken. Van jou verwachten we dat je de kansen die je krijgt grijpt, flink gaat leren en als het een keer niet lukt, leert van je fouten en weer doorgaat.