Kies je nieuwe school

Gepubliceerd op: donderdag 17 december 2020

Alle activiteiten om leerlingen uit groep 8 (en hun ouders) goed voor te bereiden op de middelbare school gaat dit jaar anders. De reden is duidelijk: corona. Zo zijn er dit jaar geen Scholenmarkten. Maar daarvoor in de plaats is een speciale website gemaakt: www.kiesjenieuweschool.nl. Op deze website staan alle scholen in de regio Arnhem, met zowel een verhaaltje als met filmpjes. Ook over het Maarten van Rossem biedt deze website informatie. Of bekijk ons filmpje! Kent u leerlingen die nu in groep 8 zitten? Wijs ze dan op deze website en vertel ze ook wanneer onze open dag is (27 februari 2021) en onze info-avonden (26 en 27 januari 2021). Wij hopen ook komend schooljaar weer veel nieuwe leerlingen te mogen verwelkomen.

Presentatiefilmpje

Proef de sfeer!