Nieuw; de Maarten van Rossem App

Gepubliceerd op: donderdag 15 oktober 2020

Snel het laatste nieuws bekijken of in één druk op de knop naar Magister? Voortaan kan het met de Maarten van Rossem App.

Handige extra

De App is bedoeld als een handige extra om snel bij de belangrijkste schoolinformatie terecht te komen. Zo is het mogelijk om via de App de lestijden te bekijken en om snel naar het Schoolloket te gaan. Benieuwd naar het laatste nieuws? De App toont ook de laatste nieuwsberichten en bijvoorbeeld de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Download de App

De App is bedoeld voor een mobiele telefoon of tablet/iPad. De App is gratis verkrijgbaar via de App Store (bij een iPhone of iPad van Apple) of in de Google Play Store (bij een Android telefoon of tablet). Type bij ‘zoek’ in: Maarten van Rossem. Als het goed is, komen de 4 rondjes uit het Maarten van Rossem-logo in beeld. Klik op het icoontje (bij Android) of op ‘download’ (bij Apple) en installeer de App.