Nieuwsarchief

Nieuwe website online

Gepubliceerd op: woensdag 8 januari 2020

Nadat het Maarten van Rossem begin dit schooljaar van start ging met een nieuw logo in nieuwe frisse kleuren, is nu ook de website vernieuwd.

Veel nieuwe informatie

Met de nieuwe website hoopt de school (toekomstige) leerlingen, ouders en andere belangstellenden een beter beeld te geven van de school. Door nieuwe foto’s te laten zien en duidelijke verhalen te vertellen. Ook staat op de website voortaan veel informatie voor leerlingen uit de groepen 7 en 8 van de basisschool, die vlak voor de keuze van een middelbare school staan. Nieuw is ook de mogelijkheid om online het formulier in te vullen voor aanmelding op onze school. Voorheen kon dit alleen via het papieren formulier.

Wat vind jij ervan?

De website is nog niet helemaal af. In de komende weken komt er nog meer informatie op de site, zoals allerlei vragen en antwoorden. Mis jij nog iets op deze website? Laat het ons weten via het contactformulier. Ook andere reacties zijn van harte welkom!

Theme picker